så äre.

goddag. har just varit ute på my daily run och kört lite styrka. sitter här nu och svettar av mig innan jag ska ta en dusch för att sedan kolla på nya oth. såg nyss gossip girl, det tyckte jag var riktigt bra. hur som haver.. tänkte ge er en liten update. tiden går och imorgon är det två!!!!! månader till australien, melbourne. kan inte beskriva hur mycket jag längtar efter sol och bad. det är ju inte heller fel att jag flyttar in i ett strandhus med pool. wooho. är ju nu i gällivare hos min fammo och faffa. har haft lite arbetsintervjuer och så men det är rätt svårt att få jobb på så kort tid, men några extra pass på en bar kanske jag ska få göra. för några dagar sedan var jag upprörd över detta och hade lite ångest men nu känner jag att what a.. jag kör på i stället. jag hade gärna jobbat nu och fått mer pengar som trygghet till australien men jag orkar inte tänka på det nu, det finns inte så mycket att göra åt saken och jag vet det. jag ser vad som händer och hoppas allt löser sig, hoppas på skatten från skottland och att jag vinner på triss (höhö. skämt å sido) nämen, det kommer ordna sig. tar tiden här uppe i norr som vilo-tid och umgås med släkten jag inte träffat på länge och för att hitta mig själv och mitt välbefinnande. jag tränar ju som sagt väldigt mycket och jag känner mig friskare än någonsin, och det är väl det viktigaste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0