packa pappas kappsäck.

har precis packat ner mina grejer i en stor resväska, igen. imorgon drar jag upp till norbotten där jag ska ta hand om renar och bada bastu.. ungefär. jag ska jobba i en bar och förhoppningsvis bada bastu. och springa i den fina naturen runt dundret. jag ska vara där i cirkus 2 månader och försöka casha in innan jag drar iväg. ska bli skönt att träffa min fina släkt och bara ta det lugnt.

sitter här och käkar mammas nygjorda coleslaw och pytt i panna som jag råkade bränna. vet inte hur men jag fastnade vid datorn. ska snart lägga mig och se på shutter island. steg upp 8.45 och sprang och cyklade sedan i raketfart till tandläkarn. har hunnit med mycket idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0