australienskt visum.

det var ett tag sedan jag bloggade nu. för det första har jag inte haft internet och för det andra inte tid. är precis hemkommen till sverige vilket känns både bra och dåligt. jag tror inte att jag hade lämnat skottland ifall jag inte hade haft en annan plan. den senaste tiden i skottland har varit magisk. har träffat så många fina människor jag aldrig kommer glömma och jag har fått världens finaste överraskningsfest och massa fina presenter. åh vad roligt dessa nio månader har varit. och utvecklande som fan. i alla fall. sitter precis med passet och bankkortet i handen. har just skickat in min visum ansökan för ett "working holiday" i australien för ett år. woow. jag hoppas det blir godkänt snart så jag kan åka iväg. har hittat några bra resor i mitten av november. up and go again. jag tänker inte vara i sverige och bosätta mig. det har jag tid för när jag blir äldre. så det så. nu börjar ett nytt äventyr.

 


tack för den här gången skottland. vi ses snart igen. x


Kommentarer
Postat av: Lollo

fan vad kul amanda :D

2010-09-04 @ 19:42:07
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0