åh.

jag är jättesugen på att styra upp en bra blogg men just på grund av att min laptop är lite trasig/ur funktion använder jag min farmor och farfars dator under tiden jag är här uppe och hälsar på. det är därför jag inte har lagt upp bilder på jättelänge, varken här eller på facebook. men snart drar jag iväg till australien (48 dagar) och då har jag funderat på att starta en ny blogg där ni får daglig uppdatering (ska försöka) om mitt liv down under. hur låter det? den här bloggen är sjuk tråkigt, i know. don't blame it on the sunshine. mitt liv är bara rätt.... normalt och tråkigt just nu, ha ha.

Kommentarer
Postat av: lollooo=)

näää du! ditt liv är intressant, hitta inte på annat nu amanda! Äru hemma på juldagen? :):)

2010-09-30 @ 20:53:14
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä du amanda, det är roligt att läsa bloggen. Det är så livet ser ut, det är inte alltid kul. puss o kram mamma

2010-10-01 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0