-

sitter uppe i paharova och myser på med familjen. vi är i farmor och farfars stuga och min faster har precis kommit. for ut och sprang i den härliga eftermiddagssolen (var sjuuukt jobbigt dock) och åt sedan en god lax middag. diskade bort och tog en dusch. sedan löste jag och farmor korsord. såg idol och har nu suttit och pratat med allihopa. imorgon ska vi ta upp potatis, hoppas på fint väder. jag älskar lugnet här uppe och naturen är underbar. jag trivs. på söndag drar jag vidare till gällivare där jag förhoppningsvis ska få jobba lite grann och tjäna pengar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter trevligt. puss o ha det så bra. mamma

2010-09-10 @ 09:01:53
Postat av: lollsn

åh vad trevlig amanda :)

2010-09-10 @ 18:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0