nelly.se

har precis gjort en beställning på lite fina sommarkläder med min faster på nelly.se. de har skitmycket fina rea-kläder där alla plagg kostar runt hundralappen, värt! jag som ska till sommaren om 43(!!!) dagar behöver lite nytt och snyggt, bland annat en vit kavaj som jag länge cravat för. hihi. håller på att fixar med min laptop och för över alla bilder till ett usb-minne för att göra en systemomställning och då kommer ni få se lite bilder från senaste månaderna, är ju skitlänge sedan jag gav er en bild-uppdatering.

igår köpte jag också mina favorit skinnshorts som jag så länge suktat över. fan va snyggt med brunbrända ben, en vit transparant skjorta och massa smycken. så ska jag se ut nu i november, hur ser ni ut? pälsmössa och dunjacka vaaa? yeees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0