hela huset gungar.


(bild från edinburgh, nästa helg ska jag också få huset att gunga med brudarna från umeå som kommer hit)

igårkväll jobbade jag, det gick kanonfint. blev till och med utbjuden på dejt med en söt kille men tackade givetvis nej eftersom jag har min scottish aussie boy jag ska till om 46(!!!!) dagar. hur som haver. börjar jobba klockan fem idag. då ska jag servera sushi (shit vad sugen jag kommer bli) det är sushiafton på grand hotel ikväll. sedan drar jag mig ner i källarhålan Q nightclub där "hela huset gungar" håller till. kommer tydligen bli den hårdaste kvällen ever. jag ser framemot det. blanda drinkar åt fulla gällivar bor, kan int bli bättre!

Kommentarer
Postat av: m.

1. då kommer vi få hela gällivare att gunga. 2.woopwooop med killarna. 3.ikväll äter jag sushiiii!

2010-10-02 @ 16:08:18
Postat av: Anonym

uppdatera mera!

2010-10-05 @ 12:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0