umeyo

idag är det sista dagen i umeå. imorgon tar jag och johanna tåget mot stockholm och flyger sedan hem till skottland. för det är så det känns nu. som att skottland är mitt hem. jag har verkligen njutit av att vara här i umeå och träffat nära och kära. men om jag ska vara allvarlig så har många flyttat härifrån och det känns väldigt tomt. umeå är inte samma sak som förut. det har varit skönt att bara tagit det lugnt och umgåtts med familjen men ifall jag hade bott här i dagsläget hade jag fått spunk. vad gör man egentligen på dagarna? det är ju helt dött. jag saknar skolan och det gamla "livet" men samtidigt så går ju allting vidare och så gör vi människor.

nu ska jag njuta av sista dagen här hemma. sedan tar jag mitt pick o pack och åker till mitt andra hem. där mitt underbara jobb väntar. där lina sitter och taggar till jag tar med hennes andra halva till albert place. våren är kommen i skottland och nu har vi några jävligt bra månader att se framemot.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

du kommer saknas! Jag hatar att jag blev sjuk det gjorde att jag blev energilös :( Jag ska komma och hälsa på dig efter att jag varit i Cypern! :-)

2010-03-14 @ 11:09:57
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

mamma gruvar sig....buhu

2010-03-14 @ 13:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0