både och.

det känns tråkigt och roligt på samma gång att åka tillbaka till skottland. jag saknar lina, vädret och mitt jobb. men här i umeå har jag min familj och ett gäng fina tjejer. jag vill åka tillbaka men hade önskat att jag hade kunnat komma och hälsa på här lite oftare. eller att NI fina kommer och hälsar på mig i skotte-landet. för det är fint och jääkligt roligt kan jag lova.

den här veckan har varit jättebra. mamma och pappa har lagat så god mat och tagit hand om mig på bästa sätt. de är verkligen de bästa i världen. nu hoppas jag att de bokar en resa och kommer och hälsar på mig.

nu ska jag packa klart det sista och sen gå lägga mig. ska upp sex imorgon för att fixa klart allt och sedan ta bussen mot sundsvall.
xoxoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det har varit så underbart att få ha dig hos oss. Det är med gråten i halsen jag undrar när vi får ses igen, ha det så bra och ta hand om dig. kram mamma

2010-03-15 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0