1 mars - inte ett moln..

så långt ögat når! så himla fint väder i edinburgh just nu. idag har jag gått klädd i t-shirt, skinnjacka och mina prickiga strumpbyxor och det har varit varmt nog. termometern visar +7 grader och alla verkar extra glada när solen gassar. satt ute i parken och njöt. det var länge sedan skinnjackan och benen blev uppvärmda av solens strålar. det fattades bara ett par solglasögon (som jag fortfarande är på jakf efter) och en glasspinne. ahhh, livet på en pinne. annars har jag strosat runt i affärerna, köpt presenter till min familj. har även investerat i ett par slappa jeansshorts för 6 pund, fynd!


idag. 1a mars.


slutet av december. vintern har passerat rätt fort. *glad*

Kommentarer
Postat av: emma

Vad vårigt! Jag saknar diiig, snart ses vi. Puss

2010-03-01 @ 21:00:20
Postat av: Lollsen

Tur att du kommer hit snart och får uppleva en riktig vinter!:)

2010-03-01 @ 22:44:36
Postat av: pappa

blir avis, ta med dig varma kläder till Ume, sjukt kallt och mycket snö, längtar efter dig!!

2010-03-02 @ 09:19:16
Postat av: Anonym

Gud vad fint det ser ut, kom hem snaaaaaaaaart. mamma

2010-03-03 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0