webcam for evvahh

det är som lätt och smidigt att ta bilder med webcamen, för den finns alltid där. man sitter vid datorn, tar ett kort och kan publicera det dirr, utan att behöva hämta kamerasladd och överföra bilder. därför har det blivit en hel del bilder de senaste halvåret.


syrran och jag. fick ju en ny dator när de hälsade på här i skottland så detta var de första bilderna.


långhårig och ett nytt hårband. detta var innan tjejpersonal festen på mitt jobb.


jag hade galet långt hår, saknar det.


lina flyttade hit och vi partade alldeles för mycket...


köpte en emil-hatt.


uttråkade och fula..?


drack mousserat, billigt och äckligt.. men kul var det!


klippte av håret


nya brills..


käkade goda leftovers..


for hem till umeå och fyllde 19 år.


tog med mig johanna hem till skottland!


jag och johanna tränade hårt i några veckor..


men sen blev det party...


och mer galna partyn.....


och ångestfyllda tjocka bakisdagar..


me och lina är cooola


bruuudar


blev solbränd nanting


och gjorde ny tatuering


var i london och köpte en mayer tröja


firade sveriges nationaldag och blev alldeles för full och slutade i ångest och tårar.....
men nu mår jag bra! :)


Kommentarer
Postat av: alltid lollsen :) jag är typ den enda som kommenterar haha?

Vad fin du är mandz! nu vet jag att jag har sommarjobb typ hela juli så vet inte om jag har tid att komma :/ (garderoben på TC;)) Men hur länge stannar du kvar?

2010-06-09 @ 21:21:23
Postat av: jojjiiizzzz

hahahahha så jävla skön.life:)

2010-06-10 @ 23:03:31
Postat av: Bella

Jag måste få veta vart du köpt din emil hatt?! Är såååå sugen på en! Hoppas på svar så fort som möjligt!

2010-08-14 @ 22:32:10
URL: http://vanye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0