INDEED


jag har så mycket tankar och funderingar just nu. jag vet inte ifall jag är redo att lämna skottland. men twinsen har bestämt sig och det innebär att vi säger upp lägenheten. de flyttar om en månad. jag vill inte stanna här själv för jag orkar inte leta egen lägenhet men vill gärna stanna över festivalen i augusti. åh. jag har så mycket ångest över detta. det andra som håller mig kvar i skottland är den humana rättigheten, kärlek. tro't ett eller ej. det är också en splittrad känsla men jag vet inte vad jag ska göra. jag ska iaf njuta av denna månad som kommer bli underbar. fråga inte så mycket. jag får se vad jag gör. kram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hem till oss som längtar oss sjuka? Du är alltid välkommen hem. Allt ordnar sig. Puss och kram

2010-06-27 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0