yesterday

det vart jättelyckat igår. det var en trevlig fest i stugan min syster hade. idag har jag varit vid havet med sanna och hennes päron, skönt. solen sken men sedan blev det molnigt. drog hem, käka korv och mackisar och nu har jag gjort mig i ordning. ska möta brudarna på allstar för att se fotboll. holland - uruguay. kom igen nu holland, ta er till final!! imorgon åker jag tillbaka till skottland, eller kl 5 på morgonen. känns inte allt för taggat med resan. men sen drar vi vidare till t in the park och sen kommer finmalin och hälsar på. kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anki

Hallåj! En riktig regning dag i Göteborg har detta varit. William spelar Partille Cup och de har vunnit alla sina matcher än så länge... Men det blir tuffare och tuffare för varje dag som går! Hoppas att du har det bra Amanda : ) Puss & Kram från faster

2010-07-08 @ 20:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0