uppdatering från oslo

här är det kämpe gott. det är så kul att träffa alla igen. ikväll har vi varit många här i denna lilla tvåa; jag, nicole, sanna, isabelle, jacob, filip, linn, frida och ida. hur mysigt som helst att umgås med vännerna. imorgon ska vi baka pizza och bara umgås.

vädret i norge är inte det bästa. usch och fy vad kallt det är. jag tror jag har blivit lite bortskämd i och med det "bra" vädret i skottland. nu kommer jag i alla fall inte tycka det är lika farligt hemma. för här är det verkligen superkallt. mina små converse och min lilla skinnjacka värmer inte mycket. men som tur är har jag fått låna lite kläder av vännerna.

idag har jag varit med frida och linn. vi gick runt på stan och kollade rean. det var så himla kul att gå in i alla affärer som vi inte har i skottland. jag uppskattar dem mycket mer nu. jag fyndade några riktigt billiga grejer vilket kommer vara mycket roligare att ha på sig i skottland där de inte ses på gatorna på samma sätt. höhö. nu ska jag krypa ner, ska upp tidigt imorgon och umgås med pinnen och friday. woho. godnatt.

kyss o kläm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0