söndag....

jag vet inte hur jag ska förklara kvällen. vi åt riktigt god mat och hade trevligt sällskap och bra musik. sedan började olyckorna falla på plats. först råkade emelie spilla ut redbull på min dator som då fungerade ett tag och naiva som vi var trodde vi att den kanske skulle klara sig. till ljudet började spraka och la av. jag ville inte tänka på det då, för det är ju bara en dator så vi fortsatte kvällen och bestämde oss för att gå ut. på väg ner för trappen, i mina nya klackar, vricka jag till foten och gjorde illa ankeln. då skrattade jag bara bort det och sa att det gjorde lite ont men att det inte var någon fara. vi fortsatte och jag dansade i någon timme. när vi skulle hem satte jag mig på en pall för att det värkte så mycket i foten. jag tog av mig skon och såg att ankeln var uppsvullen. fick is av vakterna och vid det här laget gjorde det ont att stödja sig på foten. jag skrattade bort det igen men förstod att imorgon när jag vaknar lär det göra ondare. det var lördag kväll det.

söndag morgon. hej och inte en så god morgon. datorn är paj och min fot är paj. jag kan inte gå. orkar inte detta, jag tror inte den är bruten men det är en rejäl stukning. måste fara till doktorn och kolla upp det. jag har aldrig varit på ett sjukhus utanför sveriges gränser så det känns drygt som fan. jag har ju mitt healthcard men ingen försäkring och jag vet inte alls hur det fungerar med sjukvården.

aja, inte deppa ihop nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det!



åh kuuuul. vad ska du göra? jag ska berätta mina planer vid något tillfälle, vill göra den uppe på armen iallafall. vet dock inte om jag vågar, tänk om man ångrar sig?

2010-01-10 @ 20:46:07
Postat av: m.

det var jag som skrev detdär innan. /M.

2010-01-10 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0