norway

om nio dagar åker jag till oslo, jag är hur taggad som helst. just för att jag kommer få träffa alla mina fina vänner. jo nästan alla har ju flyttat till norge så därför kommer det bli extra kul. linn och frida flyttar dit imorgon och nicole, sanna och gänget är redan bosatta där. sedan bor min mekka-kompis kajsa där och det kommer bli superkul att få träffa alla. det som är bra är att ryanair flyger direkt från edinburgh till oslo och det kostade bara 150 kr allt som allt, det är ju nästan gratis! ska vara där i fyra dagar, kommer bli awesome. jag är rädd att jag inte kommer förstå norskan så jag kanske håller mig till mitt-hemma-språk nu, alltså engelskan. jag kanske låtsas att jag är från skottland, höhö. det är lite speciellt, trodde aldrig att jag skulle flyga från edinburgh till oslo, men i like to see the world.

nu ska jag och emelie ut på stan och handla lite småsaker, vi har även suttit och räknat på hyran som blev relativt billig nu när vi har ett kollektiv här i lägenheten. vi ska kopiera husnycklarna och sådär.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju värsta globertrottern du. puss puss

2010-01-04 @ 17:11:30
Postat av: Lovisa

Satan va billigt :D När kommer du till Umeå då :) ??

2010-01-04 @ 19:49:39
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: Linn

Värt! ryanair is the shit!

2010-01-06 @ 18:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0