nooorge

om cirkus en timma åker jag till flygplatsen för att sedan flyga med ryanair mot oslo. i oslo väntar en hel drös av fina umebor som jag ska dela lya med i några dagar. jag har precis packat mitt handbaggage med nödvändigheter som kamera och tandborste. resten måste jag låna av mina fina vänner eftersom jag bara reser med en pytteväska. men oroa er inte, trosor har jag fått med mig. skämt å sido. det kommer bli lovely att träffa alla igen. vi alla har varit med om mycket under dessa icke-umeå-månader. vilket ska bli kul att dela med sig av. visa bilder, prata minnen och mysa. jag har nog världens bästa vänner.

jag kommer troligen sno brudarnas dator och uppdatera er. om inte annat så hörs vi på söndag. då kommer en ny vecka som bland annat innehåller nålen och lite färg. spännande.

see ya later aligator. xxxxx


Kommentarer
Postat av: mamma

Heja Amanda, positiva tankar det gillar jag. Ha det bra och ta hand om dig. Hälsa alla umebor. Puss och kram

2010-01-13 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0