jag vet, jag är sämst.

shit vad jag har varit dålig på att uppdatera på sistone. jag vet inte varför, jag har bara inte haft så mycket tid över till datorn. som mest har jag jobbat och spenderat tid med en viss glasvegian som nu har lämnat landet för att åka tillbaka till aussieland. no more about that. kul har det varit i alla fall. har sett avatar, äntligen och fyfabian var den var magisk. den var så himla bra och jag förstår varför den har varit så hyllad.

i morgon kommer mina fastrar och mathilda hit, jag är supertaggad. är ledig i tre dagar och ska bara spendera massa tid och ta igen allt som vi missat. jag känner på mig att denna helg kommer bli superbra. den kommer innehålla en kväll på josephs och en del shopping.

imorgon får jag också min nya dator vilket kommer bli en lättnad. då kommer jag inte vara så beroende av att låna någon annans dator och då kommer jag kunna uppdatera mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så jättetrevligt med Mattis,faster Pasta och faster Carina. Kram morran

2010-01-28 @ 17:11:34
Postat av: Lolz

Du äre en aussie boy eller aussie girl ;) ??

2010-01-29 @ 11:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0