guitar

jag är nyss hemkommen från jobbet, det har gått superbra. har varit en lugn dag så det har varit skönt. jag jobbade till 2 igår och började 10 imorse så jag har varit rätt trött men det har ändå gått fint.

nu är hela familjen här hemma och vi lagar en fancy middag. den består av pasta och en tomatsås gjord på musslor och lök. det kommer bli awesome. anders åker ju hem imorgon så ikväll blir det att ha roligt sista kvällen. god mat och sedan ska vi på open mic night på sofi's. olle ska lira gura och vi ska dricka öl. det förtjänar vi tycker jag. förövrigt är jag på jättebra humör idag och allt är så himla roligt. jag älskar vårat kollektiv! kommer bli tomt när anders åker hem.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra blogg!

2010-01-08 @ 03:43:00
URL: http://rebeckabengtson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför syns aldrig mina kommentarer?

2010-01-08 @ 11:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0