gomöra

igårkväll blev jag ännu gladare när jag loggade in på msn. då skrev min syster mathilda att hon och min andra faster carina också har bokat resa samtidigt som anki. åh vad roligt det kommer bli när de kommer hit. det kommer bli fullt hus men det ska nog gå att ordna. jag och emelie hade tänkt dra på ikea på söndag och fixa lite grejer. jag måste köpa en madrass eller ihopfällbar säng när det blir så mycket gäster. kanske måste införskaffa nån kudde också. men oj så kul det kommer bli! det ska bli så underbart att visa dem staden. jag måste nu börja fundera på vad vi ska hitta på.

nu ska jag och jobba, 10-18. sen blir det hem och laga middag. efter det blir det nog utgång. är sugen på att prova mina nya klackar. är ju ledig imorgon också! woho. saturdayyyyy!!!


Kommentarer
Postat av: Lolz

roligt amanda:) snygg du är förresten! kör hårt ikväll ;)

2010-01-09 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0