ego



just nu är livet en dans på rosor, jag menar det verkligen. jag är bosatt i edinburgh som nog är top 10 av världens finaste och häftigaste städer. på onsdag far jag till norge och hälsar på alla fina människor som jobbar där och får även se oslo. har faktiskt aldrig varit i norge. ungefär en vecka efter jag kommit hem kommer min underbara faster polis/pasta från göteborg och hälsar på över en helg. kommer bli så himla mysigt att få visa henne mitt jobb, alla människor, staden och den underbara skottska andan. jag längtar verkligen. ungefär en vecka efter hon åker hem kommer lina hit. åh, min underbara fina lina som jag nästan hade tappat hoppet på. trodde inte att hon skulle dra sitt pick och pack hit men nu är det klart och betalt. den femte februari åker hon hit för att söka jobb, och guess what? jag har fixat en intervju åt henne på mitt jobb. det bästa jobbet i världen. bara en vecka senare är det vampire wekkend spelning som jag och olle har köpt biljetter till. kan inte vänta. några veckor senare hoppas jag få hit partyeliten malin och emma. jag behöver krama om er, länge. kom hit och hälsa på, ni kommer inte bli besvikna. hoppas de bokar snart. några veckor senare tar JAG mitt pick och pack och åker hem till min kära familj. ska nog vara i umeå över min födelsedag, vilket kommer vara underbart. jag saknar min familj sååå mycket.

så detta är schemat några månader framöver. och vet ni? jag tycker det ser fucking fab ut. plus att våren börjar smyga sig på under dessa veckor. åh vad jag mår bra!


Kommentarer
Postat av: pappa

ser ut som ett trevligt schema för din del

2010-01-08 @ 13:39:53
Postat av: m.

om en timme avgår bilen från akterstigen mot teg, då ska det smidas planer och kolla upp resor. hihihi.

2010-01-08 @ 16:18:40
Postat av: Faster Pasta

Japp Amanda det ska bli nice och komma och hälsa på dig! Pratade med en kille på jobbet idag (golfare så klart!) han har varit i Edinburgh 3 ggr och var helt lyrisk! Jag tar med mig en väska med goa hudvårdsgrejer så att vi kan prova hej vilt! Har blivit hudvårdskonsulent, nu du! Jag skypar dig under helgen! Love från mig : )

2010-01-08 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0