your skin, oh yeah your skin and bones.

tjabba tjena hallå.
det enda jag har gjort idag är sett på skins, samma sak igår. fyfasiken vad bra det är, jag kan inte sluta titta. jag är beroende. haha. och imorgon när lina kommer har hon alla säsonger på datorn, woho. det är i alla fall riktigt bra, en serie om ungdomar här i storbritannien. se, se, se. mathilda, du måste.

annars då? jobbar ikväll. och imorgon ska jag och emelie en sväng på stan, fixa lite grejer för kvällen och klockan tre landar lina den fina. vi ska laga god mat, dricka bärs och njuta av livet här i edinburgh. kanske vankas utgång beroende på ifall vår lägenhet blir proppad av trevliga människor. jag är laddad.


Kommentarer
Postat av: m.

önskar att jag var där.



inte så värt nervös, känns som en evighet bort. ska inte göra det jag visade för dig dock. blev någe helt annat:) men porträttet kommer, vid ett senare skede.

2010-02-04 @ 21:17:41
Postat av: johanna

jag kommer med 4e säsongen!

2010-02-06 @ 07:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0