what to say

fyfan vad trött jag är. två nätter i rad har jag lagt mig alldeles för många timmar över midnatt och vaknat klockan två dagen efter. men vad ska man göra när man sliter som ett djur i en bar sent in på natten? sex dagar denna vecka känns. i samband med en förkylning och regn blir det inte bättre. men jag klagar egentligen inte. för jag trivs.

igår var det en galen kväll på jp's. egentligen en helt vanligt löne-lördag men att vi överlevde var ett under, som mattias sa. det började med odrägliga äldre män som crossed the line några gånger. sen ramlade en full man huvudstupa ner för trappen. woop. aj. sedan började äldre männen tjaffsa. ut med dem. rusch, sjukt mycket folk och brandlarmet sätter igång. får inte av det på typ 10 minuter. kaos. för mycket folk.

men vi lever och jag är glad att helgen är över. nu är det ikväll och sedan nästa vecka kvar. sedan bär det av till umeå för att mysa med mina föräldrar och vänner. kramas, äta god mat och sova i min? säng på skolgatan. då fyller jag också nitton år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så välkommen och efterlängtad. Vi ser framemot att du kommer. Ha det bra så länge, ta hand om dig. Kram mamma

2010-02-28 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0