vi suger

igår somnade jag halv tio på soffan. gissa om jag var trött? sedan ställde jag klockan på nio för att jag och lina skulle upp och ta vara på dagen. springa på morgonen, städa osv. men vad händer? klockan nio spyr jag av trötthet och fortsätter sova till klockan blir halv tolv. då tvingar jag mig upp, ger fan i springningen och tar en dusch istället. äter mackor och sätter mig här, imorgon då jääävlar tänker vi. imorgon ska vi upp nio och vara nyttiga. hehe. vi får se hur det går. nu ska vi i alla fall gå ut och ta vara på den korta dagen. ikväll ska vi nog dra på filmkväll på sofis. de visar patrik 1,5 och den har jag ju inte sett. woho!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland måste man bita ihop!mor

2010-02-22 @ 16:10:17
Postat av: Anonym

Ha det så trevligt! mamma

2010-02-22 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0