for you.

jag måste bara få säga hur lycklig jag är att ha hamnat på jp's här i edinburgh. jag älskar verkligen mitt jobb. jag trivs så himla bra, de är verkligen min familj.

gårdagen var hur bra som helst. vi började med att dricka öl på josephs. christos som ska sluta fick en fin tröja och ett kort som alla signerade. jättetråkigt att han ska åka tillbaka till grekland, han är verkligen kung. sedan gick vi till en annan bar där vi umgicks till stängning. alla var där och det var verkligen sjukt roligt. jag har tagit jättemycket kort som jag ska lägga upp.

efteråt drog vi på efterfest hos mattias, drack whiskey och lyssnade på musik. senare såg vi håkan hellström live från p&l -09. så sjukt bra konsert, jag fattar inte hur bra han är. jag vart jättesugen på sommarn, åka på festival och leva livet. jag och mattias tummade på att vi skulle fara och se honom i sommar. shit alltså. han är verkligen något extra.

kom hem tio imorse, haha! trött o ont i halsen men ack så roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0