deklaration hit och dit.

gud vad komplicerat det skulle vara att flytta från uk då. haha massor att göra innan jag lämnar detta land. bland annat säga upp alla räkningar, lägenhet och deklarera så jag får tillbaka lite skatt. vore gött. igår fick jag i alla fall en trevlig överraskning på mitt konto. lite semesterbetalning nu sista betalningen in på mitt skottska konto. skööönt med lite extra pengar. varenda liten krona är värdefull nu i sparandets tider. kommer hem om tretton dagar. ska då försöka jobba extra på en bar i gällivare, spara varenda krona och umgås med min älskade släkt. sedan dra vidare till australien, umgås med underbara människor och njuta av solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad jag längtar efter dig. puss från mor

2010-08-19 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0