welcome to my wardrobe

det var som länge sedan jag faktiskt visade vad jag har shoppat. jag har ju skrivit att jag ska ut och shoppa men ni har inte riktigt fått se mina uppgraderingar. det är mycket av det jag kommer visa nu som är någon månad gammalt och som ni säkert har skymtat på en del bilder jag har lagt upp men det kan vara kul ändå. i slutet har jag ju försökt att inte köpa några svarta kläder förutom basic stuff så det har blivit lite mer färgglatt nu till våren! jag gillar mönster i alla sorter!


body från h&m. ps, de flesta kläder gör sig inte rättvisa på bild. men..


randing klänning/top från new look. 5 pund! tycker ryggen med rosettterna är fin.


mönstrat från h&m också typ 7 pund!

skön, lite transparant tisha från topshop! älskar trycket och att den är lite längre där bak.


bikini från primark. hoppas jag får använda den i sommar, hööh..

denna gör sig inte rätt på bild men iaf. strandplagg från primark!


1. halsband från primark. 2 primark. 3. h&m ring och halsband. favoriter i sommar!


väska fyndad på second hand för 5 pund.. såg senare att det var....

alltså hade den säkert kosta en deeel. woop! älskar den iaf!


linne från topshop


annan väska som jag köpte för ett tag sedan

långklänningen!

det var en del av visningen.... hhohohooo



Kommentarer
Postat av: m.

men naaaaaaaaaaajs!

2010-04-28 @ 19:03:03
URL: http://menmalins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket nytt får man säga. Kul till sommaren med lite nya utstyrslar. Snygga kläder för en snygging i din klass. Pussis från morran.

2010-04-29 @ 09:15:38
Postat av: Anki

Snyggt! T-shirten från Top shop (den som var längre bak) blev jag riktigt förtjust i. Ska på stan i morgon och köpa en ny resväska, tar nog en tur till Top shop... Barcelona på måndag : )) Tack för kortet och födelsedagshälsningen. Kram på dej

2010-04-29 @ 21:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0