tuuuuborg


sitter och tittar på youtube på kvarteret skatan, fyfan vad bra.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var ett sommarjobb för finnerödja men det var under perioden då jag ska till cypern och deras enda krav var att man kunde jobba hela perioden de hade :-( Men de verkade ändå gilla mig för de sa att jag kanske kunde vara inhoppare (det var 400 som sökt). OCH JA fyfan vad roligt vi skulle ha om jag kom! Norgeplanerna börjar ligga lite på is för vi hittar ingen som vill följa med heller. Och jag har ledsagar jobb nu, så jag känar lite peninga. Nu ska jag försöka hitta ett sommarjobb bara, så ska jag komma på besök hos dig :-D har sökt jobb på busplaneten också!



Komm till studenten! Men tänk på att jag åker till Cypern den 14juni! så du får inte komma då ;) annars kommer jag till dig i slutet av Juli om det gick :D

2010-04-20 @ 16:38:36
URL: http://lollsen.blogg.se/
Postat av: Anki

Japp, den boxen vill jag ha! Älskar detta och Hipp Hipp...

2010-04-20 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0