shopppp

hej hallå. igår var jag ju som sagt på roadtrip. det blev väldigt lyckat. vi började från edinburgh och vårt första mål var perth. på vägen åkte vi över den största bron i storbritannien, coolt. jag satt bara och njöt av utsikten. det är så himla vackert upp norr, det går inte att beskriva. såg bland annat sjukt mycket får och lamm. söta! i perth gick vi på en italiensk restaurang och käkade enormt goda pizzor. jag tog en med parmaskinka, mozarella och ruccola. mums! åkte vidare till stirling som hade sjukt mycket affärer. gick dock bara på primark för att vi skulle försöka vara ekonomiska. allt är så himla billigt. slutade ändå med att summan blev 50 pund men det resulterade också i 2 par skor, smycken, tights, skärp, bikini, strandklänning m.m. åkte sedan tillbaka till edinburgh, kokade ihop en sjukt god curry och for sedan och spelade bowling. sjukt bra dag. idag har jag jobbat, är trött. har ont i benen och i ena skinkan. haha. sträckte den igår när jag drog en strike, höhö. nu ligger jag i sängen, har faktiskt skrivit lite för hand. köpte en ny dagbok här om dagen. kul. godnatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du haft en jättetrevlig dag, härligt. Fortsätt o njut av livet o ha det bäst. Ta hand om dig. puss o kram mamma

2010-04-22 @ 08:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0