japp

jag kan inte skylla ifran mig och saga att jag har mycket att gora och darfor inte ha tid att skriva, men det ar faktiskt sa. sitter pa jobbet nu, har rast. har jobbat 6 dagar den har veckan. det kanns som att jag aldrig ar ledig. kanske ar ledig en dag nu och da men da kanske jag har jobbat natt kvallen innan och borjar morgon dagen dar pa sa jag hinner inte gora sa mycket. jag klagar inte, jag lever livet. gar ut och dricker bars och traffar folk de dagar jag kan eller sitter inne och myser med en bra film. jag alskar mitt jobb och varmen som just nu befinner sig har. men lite trott ar jag sa det ska bli skont att sluta klockan sex ikvall. hors kanske mer da. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0