gomöra.

har precis vaknat, tagit en dusch och nu sitter jag och äter en stor portion gröt. börjar jobba på en halvtimme så det är dags att lägga på ett ansikte, höh. sitter och lyssnar på joseph arthur och laddar upp för en troligt sjukt busy dag på jp's. min chef och en drös andra ska springa ett halvmaraton för nå charity och de som klarar det och får medalj får sedan komma in under dagen för 2 for 1 main course så det kanske blir mycket folk. sen ska våran headchef och även dj vända plattor under kvällen så det blir nog mycket folk. längtar till ikväll, då ska jag chilla och sedan sova länge imorgon för då blir det ett kvällspass. shit vad jag jobbar. på tisdag är jag ledig och då blir det att utforska skottska landsbygden. woop.

ville bara säga hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0