mitt liv

ni som känner mig vet att mycket i mitt liv kretsar kring musik. de flesta människor gillar ju musik och jag är en av dem. jag älskar mina bra playlist på spotify och lyssnar på musik vad jag än gör. det är något speciellt men det får mig att känna mig levande. jag brukar alltid förklara de lyckligaste ögonblicken i mitt liv med musik, texter och spelningar. konserter som etsar sig fast på minnet - när man två år senare kan känna precis hur det kändes att stå där i publiken och känna sig levande, på riktigt. jag har vissa superspelningar jag varit på som gör mig varm i själen. när sångaren har sjungit mig rakt in i hjärtat. det är gåshud, tårar och leenden. kärlek uti fingerspetsarna. en del människor förstår sig inte på detta, men jag säger det. när man står där i publiken och känner att allt är rätt, spelar inget annat någon roll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0