life

det känns som att allt börjar ta lite fart just nu. jag och linn la upp två annonser på en brittisk "jobb/boende-sök-sida" och fick helt sjukt mycket svar. vi svenskar verkar vara populära. har fått en del bra och seriösa lägenhets förslag som vi ska titta på och även en del jobbtips. känns skönt att ha något med sig när vi åker dit. jag har också skrivit klart mitt engelska cv. det behövs slipas på men jag kan i alla fall skicka iväg den till olika restauranger i edinburgh nu och hoppas på svar. jag kan inte sluta tänka på detta och ler direkt jag tänker på att lämna umeå.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att få lite struktur på det hela ;) Så sjukt roligt ni kommer får det. Men jag tänkte ska du på tränignen imorn, för jag har ju linas skor...

2009-09-22 @ 19:48:48
URL: http://elinkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0