glad

i samband med mitt förra inlägg vill jag visa denna video. det är från x-factor som är ungefär som idol. detta är i storbritannien och det finns en hel del stjärnor där. de flesta av mina favorit band kommer ju från england. här är en cool snubbe vid namn jamie som verkligen levererade något extra när han ställde sig på scen. detta är ett riktigt bra framträdande, ungefär som när man på riktigt är och ser ett rockband. här kör han kings of leon som är favoriter och han gör det faktiskt riktigt bra. spännande. verkligt. proffsigt.

Jamie Archer - sex on fire


Kommentarer
Postat av: Lollo!!

Så himla bra klipp :O haha jag log hela tiden och börja nästan gråta hah :D

2009-09-15 @ 19:48:48
Postat av: Elin

Så sjukt skön, älskar hans hår =)

2009-09-15 @ 21:40:27
URL: http://elinkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0