changes

det blev inte sushi i solskenet. för det första så var det riktigt kallt ute och för det andra så gillade visst inte hela sällskapet rå fisk. konstigt! det blev istället paj på station, vilket var perfekt det med. just nu sitter jag och drömmer om kläder. chicy.se har sjukt mycket fint och jag vill bara klicka hem allt. synd att jag inte vann fem miljoner på min trisslott. istället är jag pank och tittar in med ledsna ögon i min garderob. vad ska jag ha på mig imorgon? det blir utgång!



detta hade jag på mig för cirkus en månad sedan när vi var ute. då var det varmt och skönt och som jag trodde blev det sista gången för i sommar då det gick bra att vara barbent. för övrigt älskar jag min blommiga klänning som jag köpte second hand för 15 kr. de snygga skorna är min systers från vagabond.

Kommentarer
Postat av: m.

wohoooo vilken pudding!

2009-09-17 @ 20:43:56
Postat av: Elin

Men shiit, du har ju hur mkt fina kläder som helst, klart du borde hitta nåt i din garderob ;D Ni är varm välkomna till mig om ni vill

2009-09-17 @ 22:31:56
URL: http://elinkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0