summan av kardemumman.

vet inte var jag ska borja. vet inte hur jag ska sammanfatta denna resa. det racker val att saga att jag inte vill aka hem och att jag trivs hur bra som helst. langtar verkligen att borja ett nytt liv har borta. dessa fem dagar har annu en gang varit nagra av de basta dagarna i mitt liv. jag har verkligen njutit av sallskapet och allt har gatt hur bra som helst. jag tror det var lange sedan jag skrattat sahar mycket i hela mitt liv.

inatt sov jag bara i cirkus tva timmar. vi var pa en nattklubb som kallas stereo. det var kung. vi gick med vara nyfunna kompisar fran nya zeeland och australien samt en snubbe fran england som bor har i edinburgh. det var en speciell kvall pa stereo. det var nagot som kallas shagtag. nar man kommer in pa klubben fick man ett nummer paklistrat pa trojan, jag fick tex 128. om nagon ser mig och vill prata eller nagat kan de ga till en viss plats dar det finns en tavla var man kan skriva meddelanden till personen. sa det galler att halla koll pa nummer. det var verkligen skitkul. jag kan inte fatta att det var tisdag, sjukt mycket folk och oppet till tre. det kallar jag nightlife.

efter fem dagar med massa onyttigheter mar jag som en prinsessa. jag kan inte sluta le. det har varit farsen hela veckan. shopping, god mat och dryck och massa hetingar fran olika nationaliteter. hoho. men nu ar det tyvarr dags att aka hem. ar inte taggad att spendera natten pa arlanda. kommer bli slitet! men vi lever och har det gott. sa vi ses imorgon!

cheers!

Kommentarer
Postat av: Anki

Shagtag, herreguud, tänk hade det funnits när jag var i ropet! : )Vilken grej, verkar ju hur kul som helst... Nästa gång åk över Götet i stället så slipper du sova på flygplatsen!

2009-10-21 @ 23:53:20
Postat av: Elin

Shiit vilken resa, så sjukt underbart allt låter!

2009-10-26 @ 22:08:15
URL: http://elinkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0