idag

min farmor och farfar är världens bästa. jag hoppas ni läser detta!

idag åker vi till stockholm. jag är jättepirrig. håller på att packar men jag är verkligen kass på det. packar alltid för mycket. kan som inte välja ut vad jag ska ha med mig. jag ska ju gå på jobbintervjuer så då måste man se snygg och ordentlig ut och på kvällarna blir det partaj och då vill jag ju ha fina klänningar och högklackade skor. det går säkert bra tillslut.

det dryga är att jag mitt i packningen måste åka på citymottagningen. tror jag har dragit på mig en urinvägsinfektion. och det dryga är att jag har så galet ont i högra njuren så det blev en akuttid för mig idag. jag hoppas det går bra och att jag inte mår dåligt under skottland-veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0