human nature

jag har blivit blond, väldigt blond. en stor skillnad men jag trivs i att vara ljusare. annars har jag bokat uppkörningen och teoriprovet så nu gäller det att ligga i. jag ska fan ha körkortet på första försöktet. jag är dock värsta nervvraket så vi får se hur det går. ifall det går som jag hoppas tar jag mitt pick och pack och drar. jag behöver det.

ananrs då? är lika bra att vara ärlig och säga att livet är väl ganska up and down annars. jag är less på kärleken och tror att det på något sätt bara gör mig ont. alla har olika prioriteringar och det suger. jag vet inte. my fairytale has a bad ending, i think. unfortunately.

Kommentarer
Postat av: m.

amanda! häng med mig hit till obbola på onsdag efter jobbe? kan vi hänga å prata å chilla.

2009-10-12 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0