glider omkring

nu ska jag vara positiv - vilken underbart härlig dag! började dagen med att övningsköra, sista momentet, motorväg faktiskt. gick kanon, skönt att det är i sluttappen nu. sedan pluggade jag lite teori och sedan kom lina hit. vi åt lunch och begav oss sedan ut i solskenet. kollade lite secondhand och köpte praliner på frukthörnan. sedan satte vi oss på schmäck med en kanna kaffe och delade på en supergod schmäck-boll. pratade om livet och dess erbjudande. sedan kom johanna och joinade oss.

när vi satt där ringde pappa och berättade att han blivit uttagen till interjvu i stockholm på torsdag. han har sökt till wipeout och det är 100 personer som ska gå vidare och få åka till argentina i november för att tävla! så sjukt kul! jag hoppas verkligen att han går vidare och får åka till argentina, vore inte helt fel om han vann också = 50.000.

på vägen hem gick vi förbi en liten frisörsalong och såg att de behövde hårmodeller för blondering. jag tvingade med lina in, och vips! vi passade perfekt. på måndag blir vi blondies! jag kände att allt gick vägen och köpte en trisslott, men vann inget. men när jag kom hem och tittade mailen hade jag fått en till arbetsintervju i skottland. weheey. bara ett ord att säga, medvind!

Kommentarer
Postat av: nicole

VAA?!?!? ska staffan vara med på wipeout?? fyfan vad kul! det programmet är ju hur bra som heeelzt!! säg till om han kommer med!! :)



förresten så tar vi bilder varje dag, men vi har inget internet i den nya lägenheten så det går segt att uppdatera! men ikväll kommer en uppdatering! :)

2009-10-10 @ 18:18:47
Postat av: amanda

haha jag hoppas han kommer med. han får veta i november :D är hur taggad som helst! jag vet, jag älskare!



åh okej, då vet jag! men kung!

2009-10-10 @ 22:12:29
URL: http://amandajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0