dag 3

edinburgh ar fantastiskt. igar hade vi party har pa hostlet, massa skona och oskona manniskor. vi spelade biljard och jag tror killarna blev lite irriterade for att jag kickade ass. de trodde val inte att svenska tjejer ar kung pa pool. pa kvallen drog vi pa nagon nattklubb och shakade loss garnet. drack massa drinkar och hade det trevligt. nattlivet har ar faktiskt jattebra, aven om vi inte riktigt har varit pa en stor nattklubb..

idag har vi varit och shoppat, hor och hapna! jag har kopt jattemycket. grejen ar att det ar sa sjukt billigt. igar kopte jag en tjocktroja, 3 ringar, 2 par skor, tights och en present at alva. idag har jag kopt ett par converse for 300 kr. mycket battre priser. har aven kopt en jattehaftig klanning och 4 cd-skivor. jag har fatt 3 par skor for ungefar 1000 kr, vilket ar jattebra. man marker att pundet ar valdigt lagt.

nu ska vi lagga oss och vila litegranna. har bara sovit nagra fa timmar inatt och det blev lite for mycket av det goda. vi har bunkrat upp med chips, cola och maltesers.

see ya later aligator

Kommentarer
Postat av: mathilda

amanda glöm inte min present:( om inte kan du väl köpa ett par converse i en skön färg. du får pengar sedan. kisskiss vad roligt att det går så bra för dig!

2009-10-18 @ 17:51:21
Postat av: Caroline

Hej!

Hur länge kommer du vara i skottland? Fattade det som om du ska vara där 1vecka, men får inte ihop det med att du söker jobb=)

Hade bra!

Kram

2009-10-19 @ 12:22:48
URL: http://caroline-olsson.blogspot.com/
Postat av: Faster pasta

Hallå där! Äntligen fick jag adressen till bloggen! Vad kul, du verkar ju ha det hur nice som helst i Skottland (möjligen för mkt av det goda, host, host...)Härligt att höra att shoppingen var bra och att det kändes att pundet var lågt. Bra för mig när jag kommer och hälsar på!Du var hur snygg som helst i ditt blonda hår o du vet ju att det stämmer; blondes have more fun! Bara du inte fått löss nu där borta på ditt skabbiga hostel. Kram från mig

2009-10-20 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0