dag 1

vi kom fram igarkvall till edinburgh. allt gick valdigt smidigt. vi hittade till varat vandrarhem och vi bor valdigt bra till. det ar till och med fint, inge vaggloss har inte anki! det enda som ar relativt skabbigt ar duscharna. de ar sma rum man gar in i och det ar iskallt pa toaletterna. plus att det ar tjej och kill toaletter tillsammans sa det ar valdigt trangt. det bor i alla fall skona folk har.

igarkvall snabbade vi oss att bli klara sen drog vi ivag med tva killar fran varat hostel. ena ar fran london och andra fran italien. vi borjade kvallen pa en liten pub med typ heavy metal musik och massa emos. vi kande oss missplacerade men det var billig ol. sedan drog vi vidare pa en klubb dar vi hangde med massa irlandare. de var riktigt skona och blev en hel del gratis dricka. vi korde tequila race och dansade till grym musik. kvallen slutade ratt tidigt, vid 1. linn och lina kopte lite pommes och sedan for vi hem.

nu ar vi klara och ska pa stan. men forst ska jag pa min forsta arbetsintervu pa en svensk bar. managern jag ska traffa pratar nog dock engelska sa jag borjar bli lite nervos men excited.

so long suckers! edinburgh ager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0