äntligen babyyy


malin och jag i bryssel.

i grekland.

på way out west.

alltså malin lindberg. du är en av mina bästa vänner. vi har alltid så himla kul tillsammans. när jag tänker tillbaka på allt vi gjort detta år blir jag tårögd. alla dagar och nätter tillsammans. alla resor. i ur och skur har vi hållit ihop. förutom när jag gömde mig på toaletten i bryssel och du fick prata med rektorn, hihi. grekland var hur underbart som helst och med dig kan man verkligen vara spontan. vi kör på. bäst på fest som vi brukar säga. jag hoppas det blir fler resor och fler underbara dagar med dig. jag hoppas att du kommer förbi skottland och livar upp stämningen. men först vill jag säga att vi nu njuter av dessa dagar vi har i umeå. ikväll till exempel. när du är med blir allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0