update

till att börja med, grattis william och mormor på födelsedagen! hoppas ni mår bra.

mitt jobb är kung. trivs hur bra som helst. det är sjukt kul och alla som jobbar är så jävla roliga. går inte att förklara vilken härlig stämning det är, går nog bra att uppleva, kom å hälsa på! efter vi stänger sitter vi kvar och snackar och kanske tar något att dricka, lugn mamma och pappa, jag tog juice! ikväll ska jag träffa chefen på sofi's som är ännu en bar av de fyra som cheferna äger. det är svensk tema kväll så de visar jalla jalla, haha, kommer bli hur kul som helst. det roliga med barerna är att de styr upp massa aktiviteter. på onsdagar på joseph's där jag jobbar har de kanelbulle-dag. alltså får man nybakta bullar och så spelas bara svensk musik.

idag har vi tittat på två fina lägenheter och vi bestämde oss för den andra. den ligger jättenära mitt jobb och var relativt billigt. så vi kommer flytta in ikväll. det lär ju komma upp bilder och annat, först måste vi bara få igång internet. nu sitter vi mest på starbucks och små caféer.

men so long. ha det gott umeå. kan jag få en uppdatering på sms snart, vem åkte ur idol och snöar det i umeå? wzup liksom, come on gossip girl..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mariette åkte! Jag röstade kvar calle :) Ingen snö men förfärligt massa regn! Härligt att du har det bra amandaaa :D

2009-11-30 @ 16:35:12
Postat av: Anonym

Mariette är ute. Skönt. Låter så bra med allt du berättar. Hoppas du får jobba riktigt mycket så du klarar av ekonomin och får känna dig rik, hi hi. Puss och sköt om dig.

2009-11-30 @ 18:41:47
Postat av: pappa

hej gumman, Mariette lämnade idol så nu står det mellan Kalle, Erik och Tove. Det har inte kommit någon snö ännu här i Umeå, däremot är det glashalt i dag pga regn i går och minus i dag. Kul att du trivs på ditt jobb, verkar ju skitbra och skönt att ni fått lgh nära jobbet, puss och kram pappa

2009-12-01 @ 07:55:49
Postat av: nicole

kung bruden!!!

jag vill ha bilder på lägenheten!

alltså ditt nummer, ska man skriva +4607... eller ska man ta bort nollan där??

2009-12-01 @ 17:19:10
URL: http://1perdag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0