tomtegröt, mayer och apelsiner.

sitter på mitt rum och lyssnar på john mayer. det snöar ute. jag äter tomtegröt och apelsiner. samtidigt sitter jag och surfar på ticketmaster och gigsandtours. det är många konserter och musikaler som intresserar mig.
  • 25 nov - lily allen, glasgow
  • 1 dec - regina spektor, glasgow
  • 12 dec - depeche mode, glasgow
  • 17 dec - pet shop boys, glasgow
  • 19 dec - we will rock you, edinburgh
  • 16 december - john mayer, glasgow
  • 14 februari - vampire weekend, edinburgh
  • 2 maj - la roux, glasgow.
thriller musikalen visas också. jag vill även gå och se x factor = jamie archer! det är mycket spännande inom musikvärlden i skottland. vilket gör mig ännu mer taggad. jag vill spendera pengar på att förgylla livet med musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0