sometimes

nu handlar det om sex dagar framför mig som kommer påverka den närmsta framtiden rejält. det handlar om jobb, körkort och resor. jag är verkligen förhoppningsfull och jag önskar att jag klarar uppkörningen. det är så jättenära nu och jag är så nervös men jag vet att jag kan klara det. om jag kuggar så handlar det inte om att jag just kuggade, det är inte det som är det värsta, utan det handlar om pengar. det har kostat mig så sjukt mycket pengar och jag vill gärna inte spendera mer pengar på något så ångestfyllt.

nu ska jag släppa tankarna på att egentligen måsta plugga och köra, nu ska jag jobba istället. jag är sjukt trött men jag biter ihop. jag är ensam hemma så ikväll blir det att poppa popcorn och se en bra film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0