på tal om snö

en gång hade vi en hund. världens bästa hund vid namn benson. han blev tolv år. tolv fina år som vi delade tillsammans. jag kom och tänka på honom för att det snöar ute. det jobbiga med beppo var att gå ut med honom, helst när det var kallt ute. när man kom hem efter skolan, det var iskallt och snön dala ner. det var dock då han tyckte det var roligast att vara ute. då rullade han sig i snön och detta kan tyckas vara en bagatell. men icket, benson vägrade att sluta rulla sig. man var ibland tvungen att dra hem man i liggande position. haha! det är roligt när jag tänker på det. benson hade tyckt det var spännande att gå ut idag när snön precis lagt sig på backen.


Kommentarer
Postat av: PAPPA

när man ser sådana bilder känner jag saknaden

2009-11-10 @ 14:50:39
Postat av: alva

saknar Benson! :(

2009-11-11 @ 15:56:47
Postat av: Mamma

Jag håller med föregående, saknar....

2009-11-13 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0