lång dag

det har varit en väldigt lång, men befriande dag. faktiskt en väldigt bra fredag. först tog jag körkortet, som må tro vara det bästa jag gjort. sen cruisade jag lite själv och köpte sushi till mig och min kära mor. sedan for vi på strömpilen och köpte en present åt min kära far som tack för att "han stått ut med mig och hjälpt mig med körkortet". efter det powernapade jag en timme och for sedan och jobbade. jag sa upp mig från mekka idag. jag har faktiskt bokat min biljett, one way, till skottland. jag flyttar alltså den 27onde november. om prick två veckor. shit alltså. det är nära. det är mycket tankar och känslor men nu ska jag njuta av dessa två veckor i umeå. det känns inte så dumt när man vet att något är på g. vilket lättnad.

nu - sängen. ska upp tidigt och öppna mekka. jobb jobb jobb = pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0