happy happy girl

min nya chef från skottland ringde precis. åh. jag är så himla glad. det är som en utopi! hon verkade vara världens skönaste och gladaste människa. vi pratade i en halvtimme, skrattade och pratade om allt. jag är helt seriös, det jobb jag har fått i skottland verkar vara like heaven. jag är hur exalterad som helst och det kommer bli sjukt kul att prova göra något nytt. baren jag kommer jobba på är väldigt speciell och har sverige som inspiration. vi kommer i december fira lucia och julafton med svensk god mat. det kanske blir en bra jul ändå, även om jag inte kommer vara hos släkten i gällivare.

jag har aldrig hoppats och önskat något så mycket som jag gör nu. jag måste klara min uppkörning. jag kan klara min uppkörning. jag ska åka till edinburgh och jobba. nu jävlar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

texten i headern, all these things i've done, menar du låten av the killers?:P



kika in på min blogg om du har lust, rösta jättegärna på vilken färg jag ska använda i en ny design som jag kommer lotta ut eller liknande senare.

länk till "röstningsinlägg" ;http://askerkling.blogg.se/2009/november/rosta.html



kramar från emma

2009-11-03 @ 17:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0