halka

klev upp klockan halv sex. 05.30? whaat. sen när ställer man klockan då. jag gjorde det ju förra veckan när jag jobbade morgon men annars händer det - never. idag var det halkbanan som stod på schemat. det var annorlunda och svårt att köra en annan bil, halkan och pressen gjorde det inte enklare. men godkända blev vi! nämen det var rätt kul och lärorikt att få prova på allt och nu känns det bara skönt att det är över. ett steg närmare körkortet.

nu ska jag iväg och jobba på mekka. men först ska jag dricka mitt kaffe och sluka några pepparkakor.

Kommentarer
Postat av: PAPPA

är det något att skriva om att du har klivit upp 05.30?

2009-11-02 @ 15:28:47
Postat av: Caroline

Det är ju super tidigt att gå upp då!!!

Själv tyckte jag halkbanan var rolig att köra, var nervös först men sen gick det av bara farten!

Kramar

2009-11-03 @ 10:42:54
URL: http://caroline-olsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0