cut cut cut

jag är en såndär människa som ofta strävar efter förändringar. det kan vara i vardagen eller som i detta fall; i utseendet. jag tycker det är kul att prova massa olika saker och se vad som känns bäst. själv har jag haft alla olika hårfärger och längder. något jag aldrig har provat är denna korta variant. detta är moa som var med ett tag i idol och jag tycker hon har sjukt snyggt frill. jag vill själv ha något kort och rockigt som står åt alla håll men jag vågar inte. mamma menar att jag säkert skulle passa i det. och det kanske vore roligt att testa men jag vet redan nu att jag kommer säkert bli less och vilja ha tillbaka mitt långa hår. i och för sig växer mitt hår väldigt fort men nu är det rätt många centimetrar vi pratar om. äh. vi får se vad som sker. jag är öppen för förslag så att säga.

snyggt! fint med tatueringen också!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vore väldigt ball om du klippte så! och det är ju bara hår, det växer ut :)

2009-11-09 @ 21:01:57
URL: http://sofiasihlen.blogspot.com
Postat av: Caroline

Om du vågar så: Go for it!!! Det är ju "bara" hår, det växer ut!! Själv skulle jag banga ur.

Tror det skulle va coolt på dig, skulle nog passa fint=)

2009-11-10 @ 09:46:34
URL: http://caroline-olsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0